dimarts, 24 de febrer del 2009

EL DIA DELS ENAMORATS 2n E




Per al dia dels enamorats
tots estarem contents
i farem regals
a la gent que estimem.
Si una persona
no té parella
anirà amb la família
a menjar paella
Jordi 2n E
Dia catorze
Sant Valentí
quin dia més polid.
Ja arriba el meu marit
amb un ram de roses per a mi.
Quin dia més especial
si estàs tu enamorat
Melissa 2n E
Ara no estic enamorada,
m'han fet de moltes ferides en el cor,
no estic preparada
per a trobar un altra relacció.
Estic trista i vull plorar,
un dia abans de Sant Valentí,
el noi al que volia em deixa
i ara no soc feliç.
L'amor va vindre
el dia en que et vaig conèixer,
estic sola,sense tú,
no vull viure així.
Begoña 2n E
Sant Valentí, festa on l'amor,
no coneix la por,on fins el més tímid
supera el seu temor trobant en aquesta data
un gran valor fer a la seva estimació
una serenata de la seva passió.
Vicent 2n E
Ja arriba San Valentí
totes les parelles surten
per a fer un bon festí
tant de nit com de matí.
Les dones una rosa,
els homes una colònia
però tothom celebra
l'arribada de la seva parella.
Marisol 2n E
Ara que ha arribat freber
M’ha donat conte que encara t’estimo més
Al febrer l’ amor sempre esta al carrer
Si vols que l’amor arribi al teu cor
Canta aquesta cançó
Al febrer l’amor es molt sincer
Ara que es Sant Valentí
Et donaré un bon pastís.
Beatriz 2n E